شغل های اینترنتی معتبر در ایران

شغل های اینترنتی معتبر در ایرانبرای آشنایی با شغل های اینترنتی معتبر در ایران این مقاله را تا آخر بخوانید. در این نوشته قصد داریم تا به شما راه خلق یک کسب و کار جدید را نشان دهیم. پس صبوری کرده و ادامه این نوشته را مطالعه کنید تا با شغل های اینترنتی معتبر در ایران آشنا شوید.

یک راه حل کارگشا
اینترنت یکی از راه حل های کارگشا برای حل کردن مشکل بیکاری و نارضایتی شغلی افراد است. اینترنت یکی از بسترهایی است که می تواند بسیار درآمد زا باشد. اگر افراد پیچ و خم های درآمدزایی به وسیله اینترنت را یاد بگیرند، به راحتی می توانند هزینه های زندگی خود را تأمین کنند. گام های کسب درآمد از طریق اینترنت پیچیده نیست؛ اما یادگیری آنها برای ایجاد شغلی مطمئن، لازم و ضروری است.

اخطار!
این روزها راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی تبدیل به شایع‌ترین روش برای کارآفرینی شده‌است و سودجویان بسیاری هستند که به شما وعده می دهند که به کمک اینترنت، در مدت کوتاهی می توانند شما را پولدار کنند. هوشیارانه عمل کنید و فریب این افراد را نخورید. بهتر است اصولی عمل کنید تا به شغل دلخواه خود برسید.
ادامه خواندن “شغل های اینترنتی معتبر در ایران”

مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی

setting-upدر مقاله شغل های اینترنتی معتبر در ایران درباره مزیت‌های راه‌اندازی کسب‌وکارهای اینترنتی صحبت کردیم. در این مقاله قرار است به شما یاد بدهیم که چگونه یک کسب‌وکار اینترنتی راه‌اندازی کنید.

خودشناسی، گامِ صفر تمام‌کارها

برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار اینترنتی شما باید خودتان را خوب بشناسید؛ یعنی بتوانید علاقه‌ها، مهارت‌ها و نقطه‌ضعف‌هایتان را مشخص کنید. این کار باعث می‌شود تا بتوانید از محرک‌های کاری متناسب با خود استفاده کنید. به خود بقبولانید که راه‌اندازی یک کار جدید، آسان نیست و به استمرار و پشتکار شما نیاز دارد. با خودتان روراست باشید و برای شروع یک مسیر سخت اما مطمئن آماده شوید. راستی اعتمادبه‌نفس، یکی از بال‌های موفقیت شما در کارتان است؛ پس آن را تقویت کنید.
ادامه خواندن “مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی”

9 عامل موثر در گوگل برای رتبه بندی محتوا

در این مقاله تصمیم داریم شما را با راه و روش افزایش رتبه بندی محتوا و متدهای گوگل آشنا کنیم، که با رعایت این عوامل تاثیر گذار در بهینه سازی محتوا، میزان بازدید محتوای خود را چند برابر کنید.

تشریح اصول رتبه بندی محتوا برای افرادی که اهل این فن نیستند، کار بسیار دشواری است. چرا که این موضوعی است پیچیده که در بستری بغرنج جریان دارد. برای این کار، لازم است تا جزئیات فراوانی را ذکر نموده و در این حیطه کارآزموده باشید. در این جا به بررسی عوامل عمده‎ی موثر در رتبه بندی محتوا و وب سایت‎ها خواهیم پرداخت.
ادامه خواندن “9 عامل موثر در گوگل برای رتبه بندی محتوا”

سه ترفند بازاریابی محتوا در سال 2018

ترندها همیشه مهم هستند و اگر آنها را شناسایی کنیم قدم بعدی ما را مشخص می کنند،‌ در این مقاله سه ترند بازاریابی محتوا در سال 2018 که می توانند آینده کسب و کار شما را تغییر بدهند معرفی می شوند.

اگر پنج سال پیش کسی از بازاریابی محتوا صحبت می‌کرد، کمتر کسی متوجه منظور او می‌شد اما امروزه همه چیز فرق کرده و بازاریابی محتوا مانند سئو، SEM و رسانه‌ی اجتماعی به مبحثی مهم و شناخته شده تبدیل شده است. اما این مفهوم هم مانند سایر مفاهیم دیجیتالی، پیوسته دستخوش تغییرات می‌شود.
ادامه خواندن “سه ترفند بازاریابی محتوا در سال 2018”

چگونه برای رشد سئو، استراتژی بازاریابی محتوا بسازیم؟

اینکه برای تولید محتوا فقط کلمات کلیدی را معیار قرار دهیم، آیا استراتژی درستی است؟ این مقاله را بخوانید تا ببنید برای رشد سئو، چگونه باید استراتژی‌های محتوایی را پایه‌ریزی کنیم

الگوریتم‌ مرغ مگس‌خوار، الگوریتمی است که در سال 2013 توسط گوگل معرفی شده است و بر روی بهینه‌سازی پرس‌و‌جوهای کاربران کار می‌کند. بنابراین سایت‌ها برای بهبود سئوی خود باید محتوایی تولید کنند که نیاز کاربران را برطرف کند. گفتن این حرف ساده است، اما پیاده‌سازی آن در عمل پیچیده‌تر از این حرف‌ها است. بسیاری از متخصصان سئو از کلمات کلیدی برای تعیین استراتژی محتوا استفاده می‌کنند و معتقدند این کار برای بهبود سئوی سایت کافی است. مشکل اینجا است که استراتژی استفاده از کلمات کلیدی نمی‌تواند نیاز محتوایی مخاطبان در نتیجه‌ جستجو را برطرف کند. برای اثبات این موضوع از مسئول پشتیبانی یک شرکت بپرسید در طول روز چه سوال‌هایی از آن‌ها پرسیده می‌شود. مطمئن باشید که بخش عمده‌ای از سوال‌ها شامل کلمات کلیدی مرتبط با آن کسب‌وکار نمی‌شود.
ادامه خواندن “چگونه برای رشد سئو، استراتژی بازاریابی محتوا بسازیم؟”

5 فن نویسندگی که مخاطبان را مجذوب نوشته‌هایتان می‌کند

در این مقاله قصد داریم شما را با 5 فن نویسندگی که استفاده از آنها، مخاطبان شما را جذب محتوای سایت‌تان می‌کند آشنا کنیم. این 5 توصیه را رعایت کنید تا به نتایج مطلوبی دست پیدا کنید.
همه ما می‌خواهیم بازخورد مثبتی نسبت به محتوایی که برای آن به‌سختی کار می‌کنیم، به دست آوریم، که البته رسیدن به این نتیجه تکنیک‌های خاص خودش را دارد.
ادامه خواندن “5 فن نویسندگی که مخاطبان را مجذوب نوشته‌هایتان می‌کند”

5 اشتباه بزرگ در بازاریابی محتوا

آیا خواستار بازگشت سرمایه بیشتر از طریق بازاریابی محتوا هستید؟ از انجام این اشتباهات جبران ناپذیر بپرهیزید.

تلاش های زیادی در طی سالها صورت گرفت تا بازاریابی محتوا به جایگاه مناسبی دست پیدا کرد. با بروز رسانی شیوه های صحیح تولید محتوا، بازاریابان و صاحبان کسب و کار به دانشی گسترده برای تولید محتوای موثر دست یافتند.

در واقع، براساس آمارهای موسسات بازاریابی محتوا، 83 درصد از شرکتهای اینترنتی B2B و 77 درصد از شرکت های B2C در حال حاضر دارای یک استراتژی محتوای سفت و سخت هستند. اما این شرکت ها به زودی درمی یابند که با بکارگیری یک استراتژی محتوای حرفه ای و تخصصی می توانند در طولانی مدت بازگشت سرمایه بیشتری داشته باشند.

مهمترین مسئله درک درست و بجا از تولید محتوا می باشد، این پنج اشتباه مهم در بازاریابی محتوا را در نظر داشته باشید، تا بتوانید از آنها اجتناب کنید:

ادامه خواندن “5 اشتباه بزرگ در بازاریابی محتوا”

۱۱ نکته کلیدی که هنگام شروع کسب و کار باید بدانید

موفقیت در کار
داستان موفقیت در کار استفنی

اسم من استفنی سنت کلر است، و یک کارآفرین بدون بودجه هستم. هفت سال است که مشغول کسب و کار هستم. برای رسیدن به این‌جا درگیر تحولات عظیم و حساس خودم (طلاق) و کشف مجدد هدف اصلی‌ام شدم. به عبارت دیگر عزم خودم را جزم کردم، یک کسب و کار به راه انداختم، و کشف کردم که چگونه تلاش‌هایم را به سود تبدیل کنم.
ادامه خواندن “۱۱ نکته کلیدی که هنگام شروع کسب و کار باید بدانید”

۱۵ گام برای راه‌اندازی شرکت دارویی

به دنبال راه‌های راه‌اندازی شرکت دارویی هستید؟ سراغ خوب صنعتی آمده‌اید. صنعت داروسازی و پخش دارو یک کسب و کار چند میلیاردی محسوب می‌شود. راه‌اندازی یک کسب و کار دارویی به شما کمک مي‌کند بخشی از این درآمد را به خودتان اختصاص دهید.

راه‌اندازی شرکت دارویی

صنایع داروسازی به حوزه‌ی مورد توجه سرمایه‌گذاران تبدیل شده است. ولی بسیاری از افراد از شرکت‌های زنجیره‌ای داروسازی خوش‌شان نمی‌آید و به دنبال شرکت‌های کوچک‌تر هستند تا صرفا بتوانند وارد این بازی شوند.
در ادامه ۱۵ گام برای راه‌اندازی شرکت دارویی آمده است
۱. برای راه‌اندازی شرکت دارویی اول تحقیق کنید.
ادامه خواندن “۱۵ گام برای راه‌اندازی شرکت دارویی”

۱۲ گام برای شروع یک کسب و کار پرسود

می‌خواهید بدانید شروع یک کسب و کار پرسود پس از استعفا از شغل فعلی‌تان چگونه است؟ اگر از کارتان خسته شده‌اید، به نظر می‌رسد تنها چند گام تا کارآفرین شدن فاصله دارید. نخستین کاری که باید پیش از استعفا دادن انجام دهید این است که پول پس‌انداز کنید و بعد این ۱۲ گام مهم را بخوانید تا بتوانید از یک کارمند به یک کارآفرین تبدیل شوید. البته شروع یک کسب و کار پرسود آن قدرها هم که فکر می‌کنید کار ساده‌ای نیست. زمانی‌که تصمیم‌تان را برای راه اندازی یک کسب و کار بگیرید، فرصت‌های زیادی پیش روی‌تان قرار خواهند گرفت.
ادامه خواندن “۱۲ گام برای شروع یک کسب و کار پرسود”