چگونه برای رشد سئو، استراتژی بازاریابی محتوا بسازیم؟

اینکه برای تولید محتوا فقط کلمات کلیدی را معیار قرار دهیم، آیا استراتژی درستی است؟ این مقاله را بخوانید تا ببنید برای رشد سئو، چگونه باید استراتژی‌های محتوایی را پایه‌ریزی کنیم

الگوریتم‌ مرغ مگس‌خوار، الگوریتمی است که در سال 2013 توسط گوگل معرفی شده است و بر روی بهینه‌سازی پرس‌و‌جوهای کاربران کار می‌کند. بنابراین سایت‌ها برای بهبود سئوی خود باید محتوایی تولید کنند که نیاز کاربران را برطرف کند. گفتن این حرف ساده است، اما پیاده‌سازی آن در عمل پیچیده‌تر از این حرف‌ها است. بسیاری از متخصصان سئو از کلمات کلیدی برای تعیین استراتژی محتوا استفاده می‌کنند و معتقدند این کار برای بهبود سئوی سایت کافی است. مشکل اینجا است که استراتژی استفاده از کلمات کلیدی نمی‌تواند نیاز محتوایی مخاطبان در نتیجه‌ جستجو را برطرف کند. برای اثبات این موضوع از مسئول پشتیبانی یک شرکت بپرسید در طول روز چه سوال‌هایی از آن‌ها پرسیده می‌شود. مطمئن باشید که بخش عمده‌ای از سوال‌ها شامل کلمات کلیدی مرتبط با آن کسب‌وکار نمی‌شود.
ادامه خواندن “چگونه برای رشد سئو، استراتژی بازاریابی محتوا بسازیم؟”

5 فن نویسندگی که مخاطبان را مجذوب نوشته‌هایتان می‌کند

در این مقاله قصد داریم شما را با 5 فن نویسندگی که استفاده از آنها، مخاطبان شما را جذب محتوای سایت‌تان می‌کند آشنا کنیم. این 5 توصیه را رعایت کنید تا به نتایج مطلوبی دست پیدا کنید.
همه ما می‌خواهیم بازخورد مثبتی نسبت به محتوایی که برای آن به‌سختی کار می‌کنیم، به دست آوریم، که البته رسیدن به این نتیجه تکنیک‌های خاص خودش را دارد.
ادامه خواندن “5 فن نویسندگی که مخاطبان را مجذوب نوشته‌هایتان می‌کند”

5 اشتباه بزرگ در بازاریابی محتوا

آیا خواستار بازگشت سرمایه بیشتر از طریق بازاریابی محتوا هستید؟ از انجام این اشتباهات جبران ناپذیر بپرهیزید.

تلاش های زیادی در طی سالها صورت گرفت تا بازاریابی محتوا به جایگاه مناسبی دست پیدا کرد. با بروز رسانی شیوه های صحیح تولید محتوا، بازاریابان و صاحبان کسب و کار به دانشی گسترده برای تولید محتوای موثر دست یافتند.

در واقع، براساس آمارهای موسسات بازاریابی محتوا، 83 درصد از شرکتهای اینترنتی B2B و 77 درصد از شرکت های B2C در حال حاضر دارای یک استراتژی محتوای سفت و سخت هستند. اما این شرکت ها به زودی درمی یابند که با بکارگیری یک استراتژی محتوای حرفه ای و تخصصی می توانند در طولانی مدت بازگشت سرمایه بیشتری داشته باشند.

مهمترین مسئله درک درست و بجا از تولید محتوا می باشد، این پنج اشتباه مهم در بازاریابی محتوا را در نظر داشته باشید، تا بتوانید از آنها اجتناب کنید:

ادامه خواندن “5 اشتباه بزرگ در بازاریابی محتوا”

۱۱ نکته کلیدی که هنگام شروع کسب و کار باید بدانید

موفقیت در کار
داستان موفقیت در کار استفنی

اسم من استفنی سنت کلر است، و یک کارآفرین بدون بودجه هستم. هفت سال است که مشغول کسب و کار هستم. برای رسیدن به این‌جا درگیر تحولات عظیم و حساس خودم (طلاق) و کشف مجدد هدف اصلی‌ام شدم. به عبارت دیگر عزم خودم را جزم کردم، یک کسب و کار به راه انداختم، و کشف کردم که چگونه تلاش‌هایم را به سود تبدیل کنم.
ادامه خواندن “۱۱ نکته کلیدی که هنگام شروع کسب و کار باید بدانید”

۱۵ گام برای راه‌اندازی شرکت دارویی

به دنبال راه‌های راه‌اندازی شرکت دارویی هستید؟ سراغ خوب صنعتی آمده‌اید. صنعت داروسازی و پخش دارو یک کسب و کار چند میلیاردی محسوب می‌شود. راه‌اندازی یک کسب و کار دارویی به شما کمک مي‌کند بخشی از این درآمد را به خودتان اختصاص دهید.

راه‌اندازی شرکت دارویی

صنایع داروسازی به حوزه‌ی مورد توجه سرمایه‌گذاران تبدیل شده است. ولی بسیاری از افراد از شرکت‌های زنجیره‌ای داروسازی خوش‌شان نمی‌آید و به دنبال شرکت‌های کوچک‌تر هستند تا صرفا بتوانند وارد این بازی شوند.
در ادامه ۱۵ گام برای راه‌اندازی شرکت دارویی آمده است
۱. برای راه‌اندازی شرکت دارویی اول تحقیق کنید.
ادامه خواندن “۱۵ گام برای راه‌اندازی شرکت دارویی”

۱۲ گام برای شروع یک کسب و کار پرسود

می‌خواهید بدانید شروع یک کسب و کار پرسود پس از استعفا از شغل فعلی‌تان چگونه است؟ اگر از کارتان خسته شده‌اید، به نظر می‌رسد تنها چند گام تا کارآفرین شدن فاصله دارید. نخستین کاری که باید پیش از استعفا دادن انجام دهید این است که پول پس‌انداز کنید و بعد این ۱۲ گام مهم را بخوانید تا بتوانید از یک کارمند به یک کارآفرین تبدیل شوید. البته شروع یک کسب و کار پرسود آن قدرها هم که فکر می‌کنید کار ساده‌ای نیست. زمانی‌که تصمیم‌تان را برای راه اندازی یک کسب و کار بگیرید، فرصت‌های زیادی پیش روی‌تان قرار خواهند گرفت.
ادامه خواندن “۱۲ گام برای شروع یک کسب و کار پرسود”

۵۳ نکته کلیدی که یک طرح کسب و کار یا بیزینس پلن موفق بنویسیم

اگر قبلا به چیستی طرح کسب و کار یا بیزینس پلن و دلیل نیاز به آن برای شروع و پرورش کسب و کارتان پی برده‌اید، پس حالا وقت دقیق‌تر شدن در فرایند نوشتن عملی یک طرح کسب و کار است. در این راهنمای مرحله به مرحله، شما را با تمام مراحل نوشتن طرح‌کسب و کار که عملا به شما برای دستیابی به اهداف‌تان کمک خواهد کرد آشنا خواهیم ساخت.
ادامه خواندن “۵۳ نکته کلیدی که یک طرح کسب و کار یا بیزینس پلن موفق بنویسیم”

چرا به یک کسب و کار پر سود و ۱۲ رقمی نیاز دارید؟

اغلب کارآفرینانی را می‌بینم که یک چنین جمله‌ای را بیان می‌کنند که «با یک کسب و کار پر سود و ۱۱ رقمی خوشبخت خواهم شد.» اما وقتی به آن نقطه می‌رسند، حدس بزنید چه اتفاقی می‌افتد؟ استرس می‌گیرند و مثل همیشه دچار درماندگی می‌شوند و این چرخه شومی است که خودم قبلا به دام آن افتاده‌ام. گریز از آن بسیار سخت است، و اکثر افراد سعی می‌کنند با فشار و تقلای بیشتر بر آن غلبه کنند. بالاخره هر چه باشد، با همین زور و تقلا تا ۱۱ رقم خودشان را رسانده‌اند، پس تقلای بیشتر آن‌ها را ۱۲ رقمی می‌کند … درست است؟ خیر، اشتباه است! زور زدن برای ۱۲ رقمی شدن چاره‌ی کار نیست.
ادامه خواندن “چرا به یک کسب و کار پر سود و ۱۲ رقمی نیاز دارید؟”

۴ اشتباه استارت‌‌ آپ ها در تولید محتوا، بازاریابی و جذب مشتری

در این مقاله به بررسی ۴ اشتباه استارت‌‌ آپ ها در تولید محتوا، بازاریابی و جذب مشتری می پردازیم. به عنوان مالکان استارت‌آپ‌، به خودمان افتخار می‌کنیم که درک عمیقی از بازار هدف‌مان پیدا کرده‌ایم. در واقع ما در صورتی می‌توانیم به کسب و کار بپردازیم که بازار را خوب مطالعه کرده باشیم و کمبودها را شناخته باشیم و برای برآورده کردن‌ تقاضاها، محصولات و خدماتی تولید و ارائه کنیم. امروزه تحقیق‌های بسیاری در زمینه‌ی راه اندازی کسب و کار، درک و شناخت بازار، و تعیین چگونگی همخوانی محصولات ما با آن نیازهای مشتریان صورت می‌پذیرند.
ادامه خواندن “۴ اشتباه استارت‌‌ آپ ها در تولید محتوا، بازاریابی و جذب مشتری”

کارآفرین موفق: ۲۰ توصیه طلایی که یک کارآفرین موفق شویم

بیشتر کارآفرینان موفق سال ها تلاش کرده اند تا به جایگاهی که همواره آرزویش را داشته اند برسند. قرار گرفتن در جایگاه یک کارآفرین موفق اگرچه کار سختی است اما با تلاش و هوشمندی کاملا امکان پذیر است. در سایت بازده مقالات بسیار خوبی درباره ایده های کارآفرینی و ویژگی های کارآفرینان موفق و نیز درس های مهم از صاحبان کسب و کارهای مهم جهان و کارآفرینان موفق جهان منتشر شده است و در این مقاله هم ۲۰ توصیه طلایی که یک کارآفرین موفق شویم آمده است. با ما همراه باشید.
ادامه خواندن “کارآفرین موفق: ۲۰ توصیه طلایی که یک کارآفرین موفق شویم”